tirsdag, februar 03, 2009

Awards og utfordringer

Jeg har visst fått massevis av awards og utfordringer, så her kommer de.
Tusen takk til dere alle - jeg setter stor pris på å bli lagt litt merke til i denne blogverdenen.
Men, jeg har dessverre ikke tid til å finne mange til å sende videre til, så leser du her og ikke har hatt utfordringen, værsegod! :)

Jeg har fått en award av Irene. Tusen takk!



Her er reglene for denne awarden:
1. Link til den du har fått den i fra på bloggen din.
2. Send den videre til 5 nye bloggere.
3. Lag en link i bloggen din til de 5 du sender den videre til.
4. Legg igjen en liten hilsen i bloggene til de fem om at de har mottat en award fra deg.
5. Skriv ned 5 ting du er avhengig av.

5 ting jeg er avhengig av: familien min, venner, sjokolade, kameraet mitt og pc'en.


Så har jeg fått award av Hanna!

The rules of the award is:


1. Copy this logo onto your blog

2. Link to the person who gave you the award

'3. Nominate 4 blogs

4. Link to these blogs in your blog

5. Leave a message in their blogs so that know they have received the award



Så til enda en award jeg har fått av sykepleier.

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.


Så en utfordring jeg har fått fra Elisabeth!


The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to

Jeg har allerede svart på det samme lengre oppe, men jeg kan jo finne flere ting jeg altså:
1. scrappesaker
2. mobil
3. bil
4. jeansene mine
5. vann

Og til slutt en utfordring fra Marie-72

Her er utfordringen jeg fikk:
1. Log on to your photos on your computer
2. open folder number 6
3. find photo number 6
4. post it here and write something about the photo
5. send this challenge to 6 fellow bloggers, link to them here and let them know you have given them a challenge


Hehe, bildet er av kaninboller vi laget. Elise hadde fått oppskriften på skolen og maste i dagesvis om at vi skulle lage disse bollene. De ble veldig gode, og jentene storkoste seg med å pynte dem. ;)

Ingen kommentarer: