søndag, desember 02, 2007

Kanskje på tide med en oppdatering...?

Ja her flyr dagene...
Jeg får litt hetta med tanke på at det er desember allerede. Jeg har ikke engang begynt å tenke på julegaver, og dessuten har vi jo bursdagsbarn om en ukes tid. Men - det ordner seg vel. ;)
Adventsstaken er iallefall klar, og i morgen er det full fart med håndballkamp først og så tenning av julegranen og tilhørende spilling for korpsjentene mine. Nå gjelder det bare å lete frem nissluene. ;)

Jeg skulle liksom bake kakemenn i dag, men så hadde jeg glemt å kjøpe sukker... Da hjalp det lite med kilovis av hvetemel og til og med krydder til pepperkakedeig. *hehe* Kanskje det lønner seg med handleliste neste gang jeg er i butikken.
Ungene ble litt skuffet - så det er mulig vi må innom en bensinstasjon og handle sukker i morgen - så tar vi bakingen om kvelden når dagens planer er unnagjort.

Ellers har det blitt lite scrapping de siste ukene. Jeg har laget litt modeller på jobben - bl.a. 24 adventsposer, ja - og all-in LO'er, men å scrappe bare fordi jeg har lyst har det vært dårlig med!
Helt til i dag - da har jeg kost meg! I går gjorde jeg unna LO'en min til all-in finalen (JIPPI!), og i dag har jeg scrappet to LO'er bare fordi! Eller - den ene tenkte jeg å sende inn til den nye norske utfordingsbloggen -
Så kult med en norsk utfordringsblogg!
Gratulerer så mye til Christine, Mari, Ania og Ingunn! Jeg gleder meg til å følge med!!!

Men - her er iallefall en av LO'ene jeg har laget som jeg kan vise frem. Jeg fant disse flere år gamle bildene og måtte bare lage noe av dem. ;)


Og til slutt!
Tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen her - jeg setter utrolig stor pris på det! :)

3 kommentarer:

Carrin sa...

For en nydelig LO!
Jepp, dagene flyr av sted. Her er det bare om å henge med i svingene! Gleder meg til å se finalebidraget ditt til all-in!!!

Ania sa...

Hehe - kan du ikke bare spørre naboen? Her kommer iallefall vår nabo og spør etter mel og sukker *fnis* Nydelig LO og gleder meg til å sjekke ut all-in!! :) :)

Anonym sa...

Så gøy du fikk levert både til Scrappedugnad og All Inn. Selv med 4 barn og full jobb er du supereffektiv. Bøyer meg i støvet og gleder meg til å se!