mandag, desember 31, 2007

Godt nytt år!


Happy new year!


Bildet er et stjerneskuddbilde fra nyttårsaften for to år siden.

En kjapp post her i dag. Vi skal kose oss hjemme med kalkunbryst, madelpoteter, rosenkål, fløtesaus og waldorfsalat. Jeg trodde en stund vi måtte endre hele nyttårsmenyen, for før helga var det ikke mulig å finne en eneste kalkun i butikkene rundt her. Heldigvis fikk vi tak i noe i Oslo i dag, så da er nyttårsmiddagen reddet.

Det blir ingen raketter hos oss, men vi har kjøpt inn litt stjerneskudd. Så regner jeg med naboer rundt her skyter opp raketter nok for oss og - det pleier iallefall å være nok å se på.

10 kommentarer:

Linda sa...

Godt nyttår, Catrine! :-)

Her måtte middagsplanene endre for det var ikke kalkun å finne noen plasser. :-( Jaja, blir indrefilet istede og det er jo greit.

_Kine sa...

Godt nyttår, Catrine! Ha en koselig kveld :)
Håper vi sees snart! Kanskje jeg våger meg på treff snart ;)
Klem

Annette sa...

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! :-)
Håper middagen var god ;-)

Ania sa...

Happy New Year Catrine!!! :D Kalkunmiddag stod på menyen her og - den "minste" vi fant på lørdag...8kg :p

Livy sa...

Riktig Godt nytt år til deg og dine!

Anonym sa...

Riktig godt nytt scrappeår :-)) Godt å se at andre slet med å finne kalkun for vi var på 5 butikker *dån*..fant til slutt kalkunfilet og det var nydelig! Håper dere hadde en flott feiring og at 2008 blir et toppers år!

Anne sa...

Ville bare innom og ønske deg et riktig godt GODT NYTTÅR. Var godt at dere fikk tak i kalkun til slutt.

Eli Kristin Magnussen sa...

Godt nytt år!

************
***Ligger*****
******her****
******bare***
*********og***
******koser***
*******meg***
*********på***
********siden***
**********din***
****** ***()***
*********()****
********()****
*******()****
..........z z z Z z z
........z z Z Z Z z z
.........z Z z
(”)_(”)_.-””-.,
` _ _ `; -._, `)_
( o_, )` __) `-._)

Sylvi sa...

Ønsker deg og dine det beste for det nye året! *klem*

Tusen takk for mange hyggelige kommentarer i bloggen min! - det har jeg satt STOR pris på, Catrine *klem*

Er det Ok at jeg linker deg? :-)

Jeg må vel prøve å finne hobbybutikken du jobber i på nyåret ;-)

Klem

S_U_F_69 sa...

God nytt år til deg deg også. Vi måtte forresten gi opp å få tak i kylling, så her ble det hjemmelaget pizza... Ingen som klagde! :lol: