onsdag, november 07, 2007


Jeg regnet jo med det - men jammen er det ganske treavelt med 100% jobb ute og i tillegg skulle gjøre alt det jeg gjorde hjemme tidligere... Så her flyr dagene avgårde, og jeg prøver å presse inn litt scrapping om kveldene. Men det er godt å bare slenge seg på sofaen og, når jentene er i seng. Men jeg har da fått laget litt. Og når jeg til og med får scrappe/lage litt kort på jobb, så klager jeg ikke altså. :P

Fredag var jeg på Papertrends på Halloweentreff. Det var som vanlig både koselig og festlig. Og jeg klarte å
lage to LO'er.



Dette er en slags scraplift av kkk, som var oppgaven vi fikk på fredag.

Denne laget jeg og på treffet. Gulliver er klassebamsen i Hannas gruppe, og det var kjempestas da det endelig ble hennes tur til å få besøk.

Ellers gikk helga med til å lage All-in bidraget mitt. Vi skulle følge en ganske enkel skisse (bare tekst og tittel var plassert), bruke overlay og bruke en form (sirkel, trekant, firkant, femkant eller stjerne). Da jeg fant bildene fra Lovre og glasspyramiden, var valget ganske enkelt for min del - selv om jeg strevde med å få LO'en sånn jeg så for meg. Men - jeg gikk videre til semifinalen, så jeg er kjempefornøyd. Nå må jeg bare klekke ut en god ide til den oppgaven, som er colorblocking. Det var veldig inn helt i starten da jeg begynte å scrappe - uten at jeg helt hang meg på trenden. Dvs. jeg tror faktisk jeg kjøpte en sånn cb-mal en gang, og den befinner seg sikkert et eller annet sted - men jeg tror neppe jeg skal bruke den nå heller. *hehe*




Søndag var det håndballcup her i bygda. Småjentene var med, og jeg var lagleder. De spilte fire kamper og resultatene er litt uklare, men ifølge jentene vant de to kamper og tapte to. Hanna gråt da vi skulle gå, for hun ville ikke spille håndball, men etter et par minutter på banen var hun i full sving. Og de scoret mange mål begge to. Kjempeartig å se på! :D

To kjempestolte småjenter, men premien sin!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige LOer - den fra Louvre er noe av det kuleste jeg har sett siden jeg begynte å scrappe!!

Heidi sa...

Nok et knippe nydelige LOer fra deg Catrine. Imponerenede altså. Liker dem alle sammen, men Likte spesielt den til "All in". Skikkelig kreativ.

Skjønner at det er travelt om dagen ja, men en jobb som din skulle jeg gjerne hatt. =o)

Ps. Er det greit at jeg legger deg til i bloggen min eller?

_Kine sa...

Skjønner godt at du syns hverdagen er hektisk, jeg syns det selv, og jeg har jo bare meg selv og Sindre å passe på! Nyyydelige lo'er. Den Louvre-lo'en er virkelig i en klasse for seg, altså! Du er bare super! *klem*

Christine sa...

supert det bidraget til all-in! du fortjener virkelig en plass i semifinalen!

og så er jeg bare litt misunnelig fordi du kan scrappe/lage kort på jobb altså! det er ikke alltid tiden strekker til her heller.. av og til er sofaen alt for god å ligge på :P

Camilla G sa...

Så herlige Lo'er . Jeg fallt spesiellt for gulliverLO'en da... de primaarkene er virkelig nydelige! Og Louvre layouten var virkelig original og flott!!
[resultatene er litt uklare] haha- er det ikke typisk:D
Som nevnt over så misunner jeg deg jobben din- håper hverdagene snrt blir mindre hektiske for din del :D

Ania sa...

Nydelige LO'er - og så skjønne de små er da :D Ha en riktig god helg!! :)

Anonym sa...

Så kule lO´er - likte godt den pyramide-LO´en! Uklare resultater under kampen er vel ikke spesielt uvanlig i den alderen *fnis* Eneste gangen jeg vet at Henrik telte nøye var når han spilte mot fetter´n sin :P