tirsdag, august 07, 2007

Fotogal x2



Ok, jeg innrømmer det - vi er gale.
Se på disse to bildene her da - vi står i hver vår ende for å ta bilde av Elise som prøver den nye hammeren sin. *flau*

Det er blitt sånn at når vi skal noe hele familien tar Arve med kamera og jeg lar mitt være hjemme. For jeg blir altfor flau om vi kommer drassende med hvert vårt digre kamera. *hehe* Vel, jeg får se de positive sidene med dette - jeg får flere bilder å velge i når jeg skal scrappe. Og så blir jeg faktisk med på noen bilder jeg og. ;o)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, nå må jeg flire litt. Vi bruker nemlig også to kamera og vi har tross alt bare en unge å fotografere! Jeg har ikke tenkt på det som flaut :lol:
Synes du skla ta med deg ditt kamera neste gang jeg :-D

Kathrine sa...

HAHA!

Kirsten sa...

*ler høyt*
Det er bra da, at du også blir med på noen bilder! Men jeg skjønner at du tenker sånn, det gjør jeg også enda Sven ikke bruker D70s'en noe særlig enda.... Jeg har jo med fotoutstyr nok for oss begge, i grunnen. *flau*
Sees neste uke da!
*klem*

Ania sa...

*knegg*!!!! Skulle nesten øsnke gubben var like dedikert :)

Linda sa...

*ler* Så det er sånn det er å ha fotointeressert mann ja...hmm..kanskje jeg ikke skulle ønske meg det likevell. Haha.

Monica sa...

Hahaha!!!
Skulle på en måte ønske min var litt mer som din der....Det finnes ikke ett eneste bilde med meg på fra de siste 18 mnd tror jeg...

Heidi sa...

He, he, he.....

Lene S sa...

LOL Jeg skulle ønske mannnen min var litt mer interessert jeg ;o) Scrapjacksiden er forresten helt nydelig!!

Surfine sa...

hei igjen

Jeg har tagget deg jeg, utfordring finner du i bloggen min;o)

Silje Røe Hagland sa...

..jeg sier som Ania sa, skulle nesten oenske gubben var mer dedikert! HAHA.
Saa har ikke vi unger, men bare det aa bli med paa bilder i det hele tatt!
Synes dere er soete jeg! :D

Anette sa...

Hi hi, dette er nesten som å se sønnen min og meg. Vi står gjerne på hver vår side av et motiv og tar bilder.