tirsdag, juni 26, 2007

Ferie!

Jupp, da er ferien igang her. Arve må jobbe enda et par uker før vi setter kursen vestover mot Stavanger en ukes tid. Deretter blir det hjemmeferie. Vi har litt av hvert å fikse her hjemme - både maling og hagearbeid. Og så satser vi på bra vær til strandturer eller annet morsomt. :)

Til helga blir det bursdagsfeiring her. Elise blir åtte om et par uker, men siden vi er i Stavanger da, tar vi feiringen her litt på forskudd. Det blir barnebursdag på fredag og familieselskap på søndag. Så nå må jeg bare planlegge litt mat og kaker og sånt. Og så regner jeg med at det blir feiring på selve dagen med familien i Stavanger. :)

Ja, og så må vi finne en passende gave. Det flyter over med leker her, så sånn umiddelbart ser jeg ikke noe jeg kan kjøpe. Og bursdagsbarnet ønsker seg bare en ting; en levende lysebrun kanin. Og det er helt uaktuelt uansett hvor søte de er.
Vi var kaninpassere i helga, og det var helt greit det altså, men de krever jo stell og pass og mat hver eneste dag. Så nei, vi får finne på noe annet smart.
Jeg kunne tenkt meg trampoline jeg, men Arve er ikke helt enig, så vi får se...

Vel, nå er huset rent og noenlunde ryddig, vaskemaskinen går for tredje gang i dag og jeg lurer på om jeg skal scrappe litt. Småjentene er ute og leker med nabobarna og de store er med venninner, så det er vel bare å benytte anledningen når jeg kan.



Legger ved en LO jeg laget til en utfordring på papirprat.no. Man skulle bruke noe brunt, mønsterark fra tre produsenter, rub-ons, minst en knapp og minst to hjerter. Morsom utf0rdring! :)

11 kommentarer:

Heidi sa...

WOW...nå fikk jeg lyst til å teste Elsie arkene mine jeg også...knall flott layout Catrine!! Kos deg med jentene!!!

Ania sa...

Herlig digg LO Catrine!! Jeg kunne også tenke meg trampoline i hagen, mest fordi ungene allikevel går til naboens og jeg blir litt nervøs fordi det ikke er utsikt til den herfra og jeg da må stå der utenfor og føle meg litt flau fordi jeg står i naboens hage (selv om naboen har sagt at de bare kan bruke den). *puhi* Men. Blir ikke før til neste år i såfall. :p Lykke til med bursdagsplanlegging! :) :)

Camilla Engelstad sa...

Lykke til med bursdagsfeiring og alt som følger med det. Ikke lett det der med gaver, men trampoline hørtes jo bra ut. må jo finne på noe som gjør at hun glemmer denne kaninen *hehe*

Vi har akkurat kjøpt en her og det er kjempestas. Jeg tenker det er bedre at de hopper her hvor jeg kan følge med og har oversikt enn andre steder. Nå er emilie bare 2 1/2, men det er nok ikke så lenge til det blir en aktuell problemstilling.

Layouten du hadde laget var foresten superkul!!!

Nina sa...

Så deilig med ferie :o)
Må bare si det er en fantastisk flott LO du har laget. Jeg får lyst til å leke på lekeplassen selv :o)

Malin a.k.a. Boop sa...

Deilig med ferie. Håper dere koser dere masse. Kjempeflott LO du har laget :-D

Anonym sa...

Du har virkelig fått dreisen på Love Elsie arkene!! Stavanger er jo en snadder by *knis* God ferie til deg :D

Helle sa...

Knallfin LO!! Så herlige bilder av ei glad jente.
Vi er snart på vei til Stavanger vi også, tar første uka av Norgesferien der så vi får hilst på gamle venner.
Ha en fin sommer, og ja, vi ses nok i Paris. Jeg har i hvert fall ordnet meg et hotellrom, så får jeg se om jeg kommer meg på noen kurs også...;)

Sonja sa...

Kjempefin Lo med herlige ark og bilder! Håper dere får en fin bursdags feiring!

Hege sa...

Den LOen var flott da!!! Virkelig frisk og fin i fargene - og som vanlig fra deg; helt perfekt til de fine bildene!

Trampoline står i hagen her også. Den er mye brukt, men har også medført en del besvær... Kanskje mest det at Melina gjerne vil at mamma skal hoppe sammen med henne, og det hele tiden...;-)

Kos deg med bursdag og ferie!

Marit sa...

Ojojoj..så utrolig herlige bilder det var på denne. jeg elsker sider med bildeserier som virkelig får frem stemningen og handlingen. Skikkelig flott :)

Nyt sommeren og kos dere masse både hjemme og i stavanger :)

Hege sa...

Stilig Lo!
Nyt sommeren og kos dere masse!
Så sees vi sikkert på treff til høsten.