mandag, mai 14, 2007

Bilder og litt scrapping



Denne posten blir mest for familien som kanskje er spent på å se bilder fra Frambu. Her kommer et lite utvalg iallefall. :)
Både fra kanotur, rotur, grilling av marshmellows, bading, t-skjortemaling, klatring, tur og "fotballspill"spilling.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vel, jeg må få med litt scrapperelatert og. Jeg har nemlig begynt på posealbum i dag. Jeg fikk et sånt kult ett i RAK fra Gyda/Kristen på lørdag og det måtte bare testes. Fremsiden er klar og alle sidene dekket med papir. Men så var selvsagt skriveren tom for blekk i et par farger, så da må jeg kjøpe det før jeg kan skrive ut bildene. Det blir et lite album fra oppholdet på Frambu. Litt bilder og tekst om hva vi gjorde de forskjellige dagene.
Jeg har scrappet en LO i dag og, men den ligger i Papirloftgalleriet. En 17.mai LO fra i fjor. Sånne bilder har jeg for vane å "glemme", for de er alltid så håpløse i fargene og med rotete bakgrunn. Dessuten er arkfarger alltid et problem. Men denne ble jeg faktisk ganske fornøyd med.
Ja, og så er det vel lov å vise LO'en som var med i Ett trykk i april nå. Den kom til og med på forsiden. :)
Ha en fin uke alle som titter innom. Og tusen takk for kommentarer. :)

11 kommentarer:

Rita sa...

Det ser ut som om dere har hatt en utrolig flott tur. Siden din i Ett Trykk var bare helt nydelig. Skjønner hva du mener med 17.mai bilder, burde vel kanskje få unna noen fra i fjor før årets bilder kommer i bunken :)

Elizabeth sa...

Hei Catrine! Takk for koselig treff på fredag, og masse herlig latter!!! Håper det kan gjentas om ikke altfor lenge:) Nydelig lo du har laget til ett trykk! Du er så utrolig flink til å lage lo'er i duse farger! Ha en glad uke:)

Camilla Engelstad sa...

Så koselig det var å treffe deg igjen på fredag! Ser ut som dere hadde en flott tur til Frambu. Kjempelekker side du hadde med i Ett Trykk.

Skjønner veldig godt hva du mener med 17 mai bilder. Har laget en side med fjorårets bilder som jeg faktisk ble fornøyd med tilslutt, men den satt langt inne. Den du hadde laget til Papirloftet var kjempeflott. Super ide med en sånn collage løsning.

Anonym sa...

Åh, så nydelig den LO'en er :)
Husker jeg la veldig godt merke til den - likte så godt at du hadde gjort det liksom "motsatt" av hvordan jeg hadde tolket den mhp bildene og mønster arket ;)

Ha en fin dag!

Nina sa...

Oi, så mange flotte bilder! Ser virkelig ut som dere har storkost dere, ja :o)
Gleder meg forresten til neste scrappetreff (nåroghvorenndetmåttevære)

Anonym sa...

Så mye flotte bilder fra Frambu - ser ut som dere kosa dere skikkelig - regner med at dere gjorde annet også ;)

_Kine sa...

Det ser ut som dere har hatt det kjempefint! Og det er den flotteste 17. mai-layouten jeg har sett, altså. Veldig stilig at du har fått med så mange bilder på siden og at den likevel har orden. Kjempebra!

Heidi sa...

Ser ut som om dere hadde en flott tur.
17.mai bilder ja...hmmm...lurer på om jeg skal anmode om nye kleskoder til 17.mai jeg...hadde vært såååå mye enklere om alle hadde stilt i lyseblått og hvitt...;o)
Ha en flott uke Catrine!!

Hilde sa...

Ser ut som dere har hatt et flott opphold på Frambu!!

Ønsker deg og dine en flott 17. mai!!

Anette S sa...

Hei og takk for sist! Det ser virkelig ut som en fin tur dere har tatt! Lager jentene dine sånne t-skjorter på bestilling, eller? De var veldig søte :) Gratulerer med førstesiden!

Ania sa...

Åh, det ser ut til at dere har hatt et flott opphold ja!! :)Så fint og deilig for hele familien!