fredag, mars 02, 2007

I dag har jeg scrappet litt igjen. Fikk laget to layouter til Papirloftet. Når jeg ser på dem, tenker jeg på temaet om å skulle finne sin egen stil. Disse to LO'ene er som natt og dag for meg - den ene vintage og distressed, med revne kanter og mye stempelblekk. Den andre ren i både stil og farger. Og det er dette jeg liker så godt - jeg kan gjøre det som passer meg og ikke minst det som jeg synes ser best ut til bildene. Og alt sammen kanskje bare i løpet av noen kveldstimer som i dag. :)


Ellers har det nesten ikke snødd i dag! *jippi* Men vi har da litt snø å leke i likevel. ;)

Ida har vært og shoppet seg rettetang til håret i dag, og se på Elise da. Hun ble så annerledes uten krøllen - og håret ble mye lengre. (og bak vises det godt at det er jeg som har klippet henne...) *hihi*


Ja, og så er alle M Game bidragene for februar ute hos Minneriket. Massevis av flott inspirasjon, så ta en titt da vel!

5 kommentarer:

Kirsten sa...

GOSJ! Det var sannelig en helt ny Elise! Så morsomt med rettetang *fnis*
Jeg skal ut og gå tur i det fabelaktige vinterværet ejg da, og syns det er helt perfekt mengde snø nå ;)
God scrappehelg, håper vi sees på treff snart igjen!

Klem!

Ania sa...

Så skjønn Elise ble da! :) Håper dere får en fin helg uten alt for mye nysnø så dere slipper å måke da :) Og ja...hobbyen er fantastisk morsom - tenk å kunne utfolde seg og tilpasse seg bilder og stil og humør alt ettersom :)

Anette S sa...

Oj, så flott Elise var! Og hun er jo minst like søt med de flotte krøllene sine! Her regner det i dag! Får håpe det ikke kommer som snø hos dere! Jeg er innom på papirloftet nesten hver dag og ser om dere har laget noe nytt! Alltid så mye fint å se! Gratulerer med masse M-poeng også! Utrolig mye flott!

Heidi sa...

Nydelige bidrag du har på papirloftet denne gangen!!! Imponert over hvordan du fikser de BamPop arkene jeg...*dåne*...nesten så jeg får lyst til å kjøpe de jo. (He, he..)
Her snør det...igjen...nå håper jeg virkelig det kan stoppe snart altså, lengter etter vår, blomster som titter frem og SOL jeg nå...

Ha en flott helg!!

Helle sa...

Så kult med rettetang! Skal si hun så annerledes ut.
Helt enig, det er så moro å kunne variere stilen litt innimellom. Scrapping skal jo være moro, og det å prøve noe nytt og annerledes er kjempegøy. Ha en fortsatt god helg!