torsdag, mars 08, 2007

Nydelig Belle!

Gosj, snart helg igjen... Det betyr Buskerudfestivalen for eldstejentene. Det er en korpskonkurranse som heldigvis arrangeres i nærhetene her. Men siden de spiller i henholdsvis junior- og hovedkorpset, så blir det full fart hele søndagen tenker jeg.

Ellers har det vært rene påskeværet her i dag. Sol, kornete (og våt) snø og fin temperatur. Herlig! Jentene storkoste seg ute i hagen i et par timer i ettermiddag.


Ja, og så venter jeg visst på enda en pakke fra Siri/Papirloftet. Kule filtblomster og bokstaver, rub-ons og foam thickers. Ja, og fin t-skjorte! :) Gleder meg! :)


Ellers er påskeeggjakten igang på Minneriket. Lagene er fordelt (Heia Miss Marple!!!) og det virker rimelig overveldende med masse oppgaver. Men jeg regner med det går fint - gleder meg til oppgavene for neste uke kommer i morgen! :)

Edit: Når er visst reglene endret en smule, og det virker ikke like overveldende likevel! Gleder meg til de første oppgavene blir lagt ut i morgen! :)

Jeg har litt andre prosjekter på gang og - så egentlig burde jeg ikke sitter her, men komme meg bort til scrappesakene og sette i gang.


Jeg har visst ikke noe spennende å legge ved bilde av i dag, men så synes jeg det blir litt kjedelig uten... Så da blir det et bilde av Hanna som Belle - klar for karneval i barnehagen.:)

3 kommentarer:

Ania sa...

Så skjønn hun er da! Håper du vil kose deg i løpet av jakta! :D Gleder meg vilt til tskjorten min jeg *fnis* *littbarnslig* :D

Camilla Engelstad sa...

Så søt liten jente i Belle kostyme. Håper dere hadde det fint på korps konkurranse i helgen!!!

Gleder meg til å se resultatene av påskeeggjakten. Det var godt reglene ble endret for det virket litt overveldende til å starte med ja. Har ikke meldt meg på jeg da, for det er så hektisk om dagen, men gleder meg til å følge med fra sidelinjen.

Anonym sa...

Oj, så flott bloggen din har blitt! :-) Finnes det en kjapp versjon for å forklare? Hehe. Side bar å venstre side og skjult arkiv - meg vil vite isåfall. :-)

Hanna er jo så strålende vakker. :-)

Fått t-skjorte jeg også - var skikkelig flott!!

Håper du har det fint, catrine.

(fikk ikke logget inn jeg..)