fredag, januar 05, 2007

Hverdag igjen

Snart en uke inn i det nye året, og hverdagen er her igjen. Det er full fart med skole og andre aktiviteter, men det er igrunnen godt og.

I kveld har jeg skrevet ut en haug med bilder med håp om å få kommet igang med litt scrapping, men det eneste jeg gjør er å flytte rundt på papirer, bilder og stæsj... En sperre nå trenger jeg absolutt ikke, så jeg får tvinge meg til å lage noe - i morgen eller en annen dag. ;)
Jeg venter på kul pakke forresten, så kanskje noe skjer når den kommer over helga! :)

Må fortelle om en søt kommentar Hanna kom med i går kveld. Det tar litt tid å komme inn i hverdagsrutinene igjen etter et par uker med ferie og litt frie tøyler ang. soving. I går fløy hun ut og inn og maste om at hun ikke fikk sove til jeg ble sprø og ba henne legge seg i senga, lukke øynene og ligge sånn til hun sovnet. *hihi*

Vel, det ble stille og jeg regnet med at hun sov - helt til hun plutselig stod i døra og sa: "Mamma, nå har jeg prøvd å sove og jeg fikk det til!" Og så gikk hun tilbake til senga og la seg og jeg hørte ikke mer fra henne. *smelt* Det må jo bare scrappes selv om jeg ikke har bilder. ;)

Det jeg har bilder av, er Elise som tester ut de nye svømmebrillene i badekaret i kveld.
Kul jente eller!?! ;)

Her har hun nettopp vært under vann og konstanterer at hun både kunne se under vann og at det ikke kom vann inn i brillene!


Og så må jeg bare si tusen takk til dere som stikker innom bloggen min og kommenterer - det er så koselig og jeg setter veldig pris på det! :)

Edit! Jeg er igang med en LO! *jippi*

5 kommentarer:

_Kine sa...

Jeg syns det er litt deilig med hverdag igjen :) Sindre rydda bort juletreet i går, så nå føler jeg at alt er ved det normale igjen.

Stilig bilde. Det må vel scrappes, eller? ;)

Ania sa...

Hihi, for en nydelig og søt historie! :D Og bildet var bare så kult da :D Digger fargene på bildet der! Så LO'ene dine på PL - kjempenydelige som vanlig, regner med at det betyr du er tilbake i scrappeform? :)

Monica sa...

Så herlig kommentar fra Hanna, enig i at den må scrappes og siden du ikke har bilder gleder jeg meg ekstra til å se LO'en :)
Og jo, det var en veldig kul jente på bildet der, godt at brillene funket!
Ha en fin lørdagskveld. Godt å høre at du er i gang med en LO, det er nemlig noen som rett og slett ikke kan ha sperre, og du er en av dem *stor klem*

Rita sa...

Herlig kommentar :) Godt for deg at du er igang med scrappingen. Kjente at det satt veldig langt inne etter juleferien, og fryktet en liten sperre. Heldigvis er jeg i gang nå, og kjenner at jeg har masse scrappelyst. Sperrer er ikke noe morsomme. Gleder meg til å se hva du lager :) Ha en fortsatt fin uke. :)

Linda sa...

De er så herlige de små med sine gullkorn - det setter vi foreldre pris på i stressete hverdager. :-) Mathias våkna i natt og fikk ikke sove. Han lå stille og innimella kom det utsagn om bjørner og edderkopper og ulver og ja det meste. Jeg ble litt lei tilslutt og sa at nå var det sovetid, nå måtte han slutte å ligge å tenke. Nei nå var det tenketid sa han. Hehe.

Så bra at du kom igang med scrappinga igjen! :-)Kjedelig å stå i stampe.