tirsdag, november 07, 2006

Tiden flyr...

Ja, virkelig. Jeg synes ukene og dagen bare forsvinner ut i ingenting - og snart er det jul! *dåner*
Det skjer jo mye med jentene - det er alltid en trening, en håndballkamp eller en korpsøvelse, så vi har liksom nok å henge fingrene i. ;)

Heldigvis klarer jeg å få scrappet litt innimellom og! På lørdag hadde jeg kjempekoselig scrappebesøk her hjemme og fikk laget nesten 4 ferdige LO'er! Det er jammen ikke verst til å være meg på treff. *fnis*
Og i dag har jeg fått flikket litt på en nesten ferdig LO og laget enda en. En effektiv dag - men det er heller ikke vanskelig å bli inspirert av alle de kule papirene fra Papirloftet. Ja, for de fleste LO'ene jeg lager nå, lager jeg til dem.

Men her er min siste LO til Minnopol. Nå er det over, og det er bare finalen igjen mellom to av lagene. Vi havnet langt bak, men gjorde en hederlig innsats i siste runden, med delt 1.plass til Aura og 3.plass til meg. Så vi avsluttet iallefall med et solid byks fremover.:)


7 kommentarer:

Nina sa...

Hei! Tusen takk for koselig scrappetreff på lørdag :o) Må si du var effektiv - du må ha flere treff hjemme.

Lene S sa...

Utrolig herlig bilde på en knallfin layout! Liker de glade fargene og tekstlappene. Og tittelen da...morsom! :o)

Rita sa...

Så stilig med alle journaling-stemplene. Knall finn LO. Tror jeg har hørt den settningen en del ganger her også :)

Ania sa...

Hihi, takk for minnopolspillet, ja :P LO'en av elise er så nydelig -- jeg ser jeg må gjøre noe lignende snart jeg og, samle alle de typiske utsagnene til Adrian - og journalingspotsene er jo bare helt superb til nettopp det! :)

Kathrine sa...

Dette var en kjempemorsom løsning på oppgaven syns jeg! Og kjekt med en utfyllende side til den litt mer alvorlige.

Linda sa...

Kule ark ja.... sukk. *drømmeblikk*
Venter ikke mindre enn 2 pakker nå og gleder meg som en unge. Hehe.

Flott LO du har laget! Kul jente!

Ha ei flott helg, Catrine!

Unknown sa...

Nydelig layout.... :o)
Lykke til med innspurten, tvi-tvi.

Takk for de hyggelige kommentarene på blogen min... :o)

Ha en kreativ weekend