tirsdag, september 26, 2006

Minnopol!


Ja, nå er Minnopol godt i gang på Minneriket. Oppgave 1 var en skisse - og dette var min løsning.
Har brukt mønsterark fra BG Gypsy som bakgrunn og forskjellige chipboardbokstaver/monogram/klisterbokstaver i overskriften. De fire bildene i hjørnene er montert med 3D limputer, men det vises dårlig etter scanningen. Bildene av Hanna tok jeg her en dag da hun drev og tullet og tøyset. Egentlig er det jo ikke lov å klatre sånn i sofaen - men hun hadde det så moro, og jeg fikk knipset mange artige bilder... *hihi*

Vel, oppgave 2 har frist på fredag, og der skal vi lage en LO med alle regnbuens farger *dåner*. Jeg som var veldig ferdig med det etter LSS oppgaven for noen få uker siden. Men jeg har bestemt meg for at jeg iallefall ikke skal tenke regnbue denne gangen. Og jeg har en liten ide som jeg tenkte jeg skulle prøve ut i morgen når jeg har barnefri noen timer.

I dag har vi vært på sykehuset på ørekontroll med Elise. Drenene hun satte inn for ett år siden er borte og alt så veldig fint og normalt ut. Hørselen var og fin. Veldig bra - så nå blir det spennende å se hvordan vinteren blir. Jeg håper for all del hun slipper å få det sånn hun har hatt det de foregående årene - med ørebetennelser på løpende bånd og trommehinner som sprekker hver gang. Får krysse fingrene for at hun har vokst det av seg nå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei kuul side. Jeg gleder meg til å se det du lager av de lilla sidene. Bente, mayelin og jeg skal nok sitte og koose oss den 5. du sko vært her då.masse digg på didene dine, du e jo bare knall flinke. klem

Kathrine sa...

Denne siden er så kul!
Og jeg skjønner veeldig godt hva du mener med regnbueloen.. Jeg hadde laget en fra før, så dette blir min tredje.

Ania sa...

Så kult med eplefestival da! :D Og så bra at det gikk fint på ørekontroll - håper drenene hjelper såpass gjennom vinteren! :) Kjempeskjønne bilder på skisse-LO'en din - hun er så skjønn når hun riktig koser seg i alle retninger, hehe. Lykke til med regnbueLO'en :P Min ble en...regnbue....:P

Monica sa...

Så bra å høre at det alt var fint på kontrollen til Elise, håper virkelig denne vinteren blir bedre enn forrige.

Kjempefin LO av Hanna, digget overskriften! Også er hun jo bare så skjønn da :)

Regnbuelo....*sukk*