mandag, september 04, 2006

Mine (nesten) nyeste LO'er





I går ble Papirloftet sine designteam sider oppdatert. Utrolig masse flott - og så moro å se at Siri og hadde fått laget noe. Og Cecilie og Linda hadde som vanlig laget utrolig lekre LO'er!

Så da legger jeg ute noen av mine LO'er fra forrige måneds DT. Resten havner nok i Buzznet galleriet mitt etterhvert. ;)

Jeg fikk laget en LO på treff på lørdag og. Treffet var forøvrig kjempekoselig som vanlig - selv om min effektivitet var en smule laber... Hehe, men jeg fikk planlagt en LO ganske bra - så den gjorde jeg ferdig i dag.
Fikk jo pakke fra Siri på lørdag med masse lekre papirer og rub-ons fra Bohemia, Urban Lily og Cosmo Cricket.

1 kommentar:

Ania sa...

Pakker er gøy :D Hentet min idag jeg :D Og! Må bare få lov til å si; digget særlig den "Typisk deg" LO'en du lagde til DTsidene denne mnd :) Så skjønn og for et kult oppsett! :D Ellers likte jeg særlig nr 2 og 4 av de du viser her :)