søndag, september 24, 2006

Eplefestival



Idag har jentene og jeg vært på Eplefestival sammen med en venninne og barna. Jentene storkoste seg - de fikk ri på hest, hoppe i høyet, steke pinnebrød og spise og plukke epler! Jeg fikk knipset masse bilder - dessverre var det litt varierende kvalitet på dem. Og masse mennesker gjorde det ikke akkurat lett å ta bra bilder.

I morgen tidlig drar Ida avgårde på leirskole. Vi har pakket og navnet og dobbelsjekket alt, så nå skal hun være klar. Det blir nok veldig moro! Jenta er utstyrt med engangskamera, så jeg håper det blir noen ok scrappebilder. Hun har iallefall fått litt instruksjoner om hva det kan være ok å ta bilder av. ;)

Ellers har denne helga stått i scrappingens tegn. Lørdag fikk jeg laget hele tre layouter, og en av dem er til og med lilla - som er en farge jeg sjelden bruker. Ikke rart jeg ble inpirert når jeg fikk superlekker pakke fra Siri på fredag, med Basic Grey LilyKate og Gypsy, Fancy Pants og masse annet digg! :D


Ingen kommentarer: