mandag, september 11, 2006

Bursdag og hårklipp





I går hadde vi selskap for Ida - med familie på besøk og kaker og kos! Ida fikk krølltang som hun ønsket seg, så i dag tidlig måtte jeg krølle håret hennes. Og så fikk hun en flott "godmorgen" kåpe! ;)
Ja, og så fikk vi heist flagget for første gang og! Moro!

Tidligere på dagen klippet jeg håret til Hanna. Hun har jo gått med dette lange håret sitt lenge nå, og det er et styr hver gang det skal gres og stelles, for det blir så mye floker... Så i går spurte jeg henne om hun kunne tenke seg å klippe det litt, og det ville hun. Jeg klippet av ganske mye, for det rakk henne et godt stykke ned på ryggen. Da jeg var ferdig, tok hun hendene gjennom håret, ristet litt på hodet og sa; *åh, så deilig*. Hehe...
Jeg angret litt akkurat da jeg holdt på, men hun ble fin og det vokser jo uansett ut igjen. ;)

1 kommentar:

Nina sa...

Så FIN Hanna var med kortere hår!