tirsdag, august 01, 2006

Uheldige Kaja...


Idag droppet vi Sverigtur til fordel for båt og strand. Vi kunne jo ikke sitte mange timer i bilen og på kjøpesenter når været var så flott!

Så vi pakken sakene og dro ut til Borøya. Der fant vi en fin strand - badet, grillet og koste oss.
Alt var idyll helt til Kaja satte seg på svaberget og det kom en bølge som slo opp over beina hennes. Hun sklei ned i sjøen og fikk et stort kutt under den ene foten - enten fra selve svaberget eller fra ruren som var der... Blodet fosset og da jeg tittet så jeg jo at det så ganske dypt ut. Heldigvis hadde vi med førstehjelpssaker, så vi helte vann over for å få bort sanden og så bandasjerte vi så godt vi kunne. Fant ut at det var best å få det sjekket på legevakten, så vi pakket sakene, kjørte båten inn til havna og kjørte opp til Bærum sykehus.
Heldigvis var det ikke så dypt som fryktet, og Kaja fikk valget mellom å sy eller sette på strips. Gjett hva hun valgte da? hehe... Så ble det platret og teipet og Kaja var glad hun slapp å sy.

Bildet over er av den uheldige jenta mi da hun falt bakover i stolen hun satt i, litt tidligere på dagen... ;)

2 kommentarer:

Ania sa...

Huffda!! Stakkars Kaja!! (nydelig navn forresten, alltid likt Kaja-navnet :D) Håper det heler seg selv fort og at det ikke blir for vondt for henne å gå rundt! :) Nyyydelige LO'er på Papirloftet forresten!! Gleder meg som en unge til hver ny måned jeg, for synes det er så gøy å sjekke DT der!! :D

Kathrine sa...

Maks uheldig da! Enig med Ania; skikkelig flotte layouter på papirloftet altså! Jeg er imponert.