onsdag, august 09, 2006

Shopping og scrapping

I dag har jeg og jentene vært på skoleutstyrsshopping! Det er litt blyanter, viskelær, bokbind, bokmerker og småting som trengs til tre skolejenter... Og så var det Hanna da, som stod der i butikken og ikke skulle ha noe... Hun ble så lei seg, og akkurat da synes jeg jo litt synd på henne, så hun fikk enda et kosedyr... Sukk. Jeg som synes det flyter over av kosedyr allerede. Ja,ja - sånn kan det gå i et svakt øyeblikk når man så gjerne vil at alle skal være blide og fornøyde. Hehe...

Og så fikk jeg jammen shoppet litt i dag jeg og! Papirloftet hadde fått inn lekre papirer fra Sassfras Lass og de kule Poppets papirene og tilbehøret. Ja, jeg klarte jo bare ikke å la være... Så nå venter jeg bare på pakke - og har jo egentlig ikke tid til hverken pakking eller flytting.

Snakker som pakking - i morgen kommer flyttebyrået med esker til oss, så da kan vi få begynt å pakke ned det vi vil gjøre selv. Er jo ingen vits i å anstrenge seg, for vi betaler jo for at de skal ta seg av pakkingen, men det er jo alltid noe man vil ha kontrollen på selv og helst ikke la andre rote i.
Scrappesaken mine får de iallefall ikke røre - det skal forresten stå her så lenge som mulig, sånn at jeg får scrappet i ledige øyeblikk. ;)

Jeg har forresten scrappet en LO i dag - av de kule søledamhoppebildene jeg tok i går. Hadde store planer og skrev ut bilder. Men urk, LO'en ble bare rar og slett ikke som jeg hadde tenkt. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den, men får la den ligger her litt og så se det an... Mulig jeg må prøve på ny - eller kanskje bare lage enda en?
Ja, ja - nå er det natta her. Flytteeskene kommer allerede kl. 09, så jeg må visst opp tidlig i morgen. ;)

Ingen kommentarer: