torsdag, juli 13, 2006

Solgt!

Jupp, da var leiligheten solgt og vi kan nyte ferien uten å ha det hengende over oss! Herlig!
Det blir overtagelse 1.september, så da har vi et par uker på oss til flyttingen! I morgen drar vi til Stavanger for en drøy ukes og etterpå må vi vel sette igang og starte pakkingen tenker jeg.

I dag blir det pakking og rydding. Jeg må støvsuge bilen før vi drar og rydde huset. Og så er det pakkingen da - det er jammen litt av et styr å pakke til seks personer...
Dessuten må jeg pakke scrappesaker, for det blir sannsynligvis scrapping med noen venninner i Stavanger. Det gleder jeg meg til! Men det er alltid vanskelig å pakke scrappsaker, for jeg har en tendens til å ville ha med alt - og det går ikke. hehe...

Jeg laget forresten LO nummer to til bryllupsalbumet her om dagen. Jammen på tide å være i gang med det, siden det nærmer seg 6 år siden vi giftet oss. Men det er bilder fra før vi fikk digitalkamera, så jeg synes det er vanskelig å scrappe bildene. Spørs om det ikke blir litt scanning og fiksing før jeg skriver dem ut på ny.
Fint å være igang iallefall.


3 kommentarer:

Kirsten sa...

Gratulerer igjen med salget! Og kos dere på ferie, gleder meg til å se bilder når du kommer hjem igjen!

Monica sa...

Kos dere masse i Stavanger!! Har ikke vært på nett i helgen så fikk ikke ønsket dere god tur. Men håper bilturen over gikk bra :)
Husk å knipse masse bilder da (som om jeg trenger minne deg på det *fnis*)
God ferie!! :)

Ania sa...

Så deilig å endelig ha solgt huset, da!! Og en nydelig layout fra deg igjen som vanlig :) Regner med at dere koser dere i Stvg, lykke til med pakkingen og flyttingen når dere kommer hjem igjen! :)