mandag, juli 03, 2006

Endelig sommer!

Sånn går det når det endelig er blitt sommer - da glemmer jeg å oppdatere her i bloggen... Vi nyter herlige dager ved sjøen og hjemme. Fredag tok vi en tur til Marienlystbadet. Det var første gang for meg - og jeg ble positivt overrasket! Jentene storkoste seg - og det var basseng for enhver smak. Om kvelden var det scrappetreff og det var som alltid utrolig moro og ikke fullt så effektivt... hehe. Iallefall ikke for meg...

Lørdag var vi ute i båten. Dro til Skauer'n (Skogerholmen) der vi badet og koste oss hele dagen. Til og med jeg - som er skikkelig pyse - badet. Det var ikke mer enn 20 grader i sjøen, men herlig avkjølende faktisk! Etter torsdagens mislykkede bilder (200 overeksponerte bilder :S), prøvde jeg meg frem med manuell funksjon, og ble mye mer fornøyd.

I går dro vi på sjøen igjen. Det blåste friskt, så vi holdt oss i Middagsbukta og fant heldigvis et sted å gå i land der. Det finnes ikke noe så herlig som sommer i Norge når været er som nå!

I dag blir vi hjemme. Godt å få hvile litt solbrente kropper og ta et lite tak i huset som har blitt rimelig forsømt de seneste dagene.

Jeg har fått scrappet litt i helga og. Jeg fikk gjort ferdig den ene LO'en jeg begynte på på treffet og enda en som jeg har tenkt på å lage en stund. Etter helga har jeg mange bilder og flere LO'er i hodet som jeg må få gjort noe med snart. Scrappingen blir ikke like prioritert på dagtid nå om sommeren, men det er fint å sette seg ned noen timer om kvelden synes jeg.





Ingen kommentarer: