fredag, juli 07, 2006

Båtliv!

Det er jammen deilig med båt når det er sommer i Norge!
Vi koser oss masse der - eneste skåret i gleden er at både Elise og Hanna er litt redd for bølger. De sitter og ser på de andre båtene og girer hverandre litt opp til hysteri om hvilke bølger som er størst... Men vi går jo i land, og da er alt glemt helt til vi skal hjem igjen.

I går var jeg og jentene først en tur på Holmenstranden. Men der begynte det å regne bittelitt, så vi dro hjem. Om ettermiddagen var vi ute i båten. Dro som vanlig til Langåra, grillet, badet og koste oss. På vei tilbake prøvde eldstejentene og A. fiskelykken, men det gikk heller dårlig! Ikke hadde de særlig tålmodighet heller... *hehe*

Nå skal jeg straks ut og shoppe sykkel til Elise. Hun blir 7 år på søndag, og det største ønsket hennes er en ny rosa tohjulssykkel med støttehjul. Og en rosa sykkelhjelm.
Så på søndag blir det familieselskap! Jeg har allerede bakt bløtkakebunn i dag, og så tenker jeg at det blir sjokolademuffins, daimsiskake og is og jordbær i tillegg.

Det er dessverre blitt dårlig med scrappingen de siste dagene - kanskje det er varmen?! Men jeg knipser jo masse bilder, så det er iallefall ikke det det står på.



1 kommentar:

Ania sa...

Så mange herlige bilder igjen -- og gratulerer på forskudd med Elise! :) Rosa sykkel med matchende hjelm høres flott ut! :) Er like spent som deg på resultatet fra Rhonna Farrer - noe så gøy!! :D Ha en fortsatt god sommer! :)