onsdag, juni 14, 2006

Sommer!


Endelig er det sommer!!! Vi storkoser oss ute i sola, og jeg skulle ønske vi hadde den hagen vi får i det nye huset nå! Men verandaen gjør nytten den og, og jentene leker jo både utenfor og på lekeplassen uansett! Kjenner jeg blir litt slapp og daff av denne varmen, men man kan jo ikke klage... Det er jo så herlig og!
Scrappelysten er det derimot ingenting i veien med! Jeg sitter ved scrappepulten stort sett hver kveld. Ikke alltid jeg er like effektiv, men jeg har fått laget ganske mye i det siste likevel...
Ellers er jeg dagmamma om dagene, og skal være det ut neste uke. Det er koselig, men slitsomt og. Rart å ha en liten snart ettåring igjen - føles såååå lenge siden Hanna var så liten. Man glemmer fort, og det minner meg på hvor viktig det er å ta vare på øyeblikkene. Jeg skjønner ikke hvor tiden blir av. Eldstejenta starter på siste året på barneskolen til høsten og lille Elisemor er snart 2.klassing. Om ett år har jeg fire skolejenter!!!

Her er et bilde av Hanna som elsker at hun endelig kan gå i skjørt og topp! Hun har pratet om det gjennom hele vinteren, og endelig er det blitt en realitet... *s*

1 kommentar:

Ania sa...

For et herlig bilde! Du har bare så skjønne jenter! :) Så digg at alle fire (etter det jeg kan se) har sånne skjønne krøller!! :)

Gleder meg til jeg kan kle Amalie i bare kjoler også - hun blir litt lett snufsete ute så foreløpig holder hun seg til bukse og langermet body selv i varmen :/