lørdag, juni 03, 2006

Mine vakre blomster!


Må bare legge ut dette bildet av minstesnuppene mine! De elsker å plukke blomster, og nå bugner det jo av gule løvetann overalt!

Jeg sliter med å sove for tiden... Tenker på huset - innredning, møbler, farger og design. Drømmer meg bort i interiørblader og i nettbutikker med lekre møbler og lamper. Det er så godt å ha noe å glede seg til og se frem til. Sånn er det med scrappingen og - bare der har jeg nettopp fått en bunke lekre papirer jeg kan boltre meg med! Herlige sommerfarger som får inspirasjonen og fantasien til å løpe løpsk! Noen av papirene ser jeg til og med for meg hengende på veggen! Jeg tror de vil passe perfekt med hvit passepartout i sort ramme på hvitmalte panelvegger!

Ellers er det spennende om og når, vi får solgt leiligheten vår. Den ble lagt ut på nettet i går, og neste helg blir det visning både lørdag og søndag. Det kommer forresten noen og skal titte i ettermiddag og - så jeg bør egentlig finne frem støvsugeren og få ryddet og ordnet litt her. Men så er det disse papirene som lokker sånn da...

I går kveld laget jeg forresten den rareste LO'en jeg har laget noensinne. Jeg har klippet rundt bildene, malt og skriblet med penn... Den havnet neppe i album, men jeg hadde det iallefall utrolig moro med å lage den. Jeg, som vanligvis er nøye før jeg plasserer og limer pynt og skriver på LO'ene mine - redd for å gjøre feil som ikke kan rettes opp. Jeg skriblet og drodlet uten mål og mening. Eldstejenta syntes den var kul iallefall! ;)

1 kommentar:

Ania sa...

Hihi, tror det hadde blitt veldig lekkert jeg, med ark i passepartout og ramme på veggen...iallefall de riktige arkene :) Nydelig bilde av jentene dine, og lykke til med salget av leiligheten :)