søndag, juni 25, 2006

Lekt turister i Oslo i dag!

I dag her jeg og minstejentene vært turister i Oslo! Vi har kjørt karusell på Rådhusplassen, sett på slottet, gått og tittet på Karl Johan, shoppet litt, spist på Burger King, kjent på vannet i Spikersuppa og kost oss med både softis og sukkerspinn! En kjempekoselig dag - med blide og fornøyde jenter! Heldigvis tok jeg med kamera, for jeg fikk tatt mange bilder jeg gleder meg til å scrappe!

Eneste skåret i gleden var da Hanna skjønte at hun ikke kunne gå inn på Slottet... Hun ble kjempeskuffet, for hun ville jo så gjerne se hva dronningen hadde på seg. hehe... Vi pratet lenge om konge og dronning og prinsesser etterpå. Hun lurte på hva slags klær en dronning hadde på seg og hvor prinsessen bodde siden det ikke var på slottet... Heldigvis ble temaet glemt da hun fikk BurgerKing kroner litt lengre oppe på Karl Johan. ;)

Her kommer et lite bildedryss fra dagen!



'



Ingen kommentarer: