søndag, juni 25, 2006

Enda en visning - jeg vil heller scrappe...

Er det ikke typisk? Her sitter jeg og klør i fingrene etter å scrappe, og så kan jeg ikke... Vi skal ha visning i dag igjen, så her er det bare rydding og vasking som gjelder. Men når visningen er slutt blir det scrapping - visst bare småjentene leker fint sammen. Får finne frem noen perler så de kan lage seg fine smykker, så blir det nok scrappetid for mammaen. ;) Og kanskje noen fine bilder til nok en LO!?

Glemte å kjøpe blomster i går og, så det må jeg få gjort når Plantasjen åpner klokka tolv. Og så sitter jeg her og teller på fingrene om jeg skal orke å kjøre jentene til svigers eller ikke. Går nesten to timer bort i reisetid med kjøring og henting... Og med erfaringene fra de tidligere visningene vi har hatt, tror jeg neppe vi kommer til å bli rent ned av folk i dag heller. Men så er det bare det at jeg har sagt til jentene at de skal til farfar, så de gleder seg jo kjempemye... Jeg får vel bare sette igang å vaske og se når jeg blir ferdig og om det blir tid til å kjøre dem bort.

1 kommentar:

Ania sa...

Herlige bilder fra Osloturen!! :D Og lykke til med visning idag :)