fredag, juni 23, 2006

Alene hjemme... iallefall nesten!

Denne helgen er jeg hjemme alene med småjentene. I dag morges klokka seks kjørte jeg mann og eldstejenta avgårde til bussen som skulle ta dem med på korpstur til Danmark. Klokka ett i dag var det Kaja som måtte kjøres til bussen. Hun er og avgård på korpstur, til Bø i Telemark. Jeg håper de får fint vær - for det er vel neppe det sammen å bade i Sommerland i regnvær...

Jeg fikk en lekker scrappepakke i uka som gikk, og nå storkoser jeg meg med å lage nye LO'er! Jeg går og venter på en bunke bilder fra Elkjøp, men det tar visst litt tid. Jammen godt jeg har printeren min - skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten den... Så bilder har jeg nok av i lang tid fremover uansett. Har allerede knipset endel i dag og. Hanna som lå og slappet av litt i sofaen og Elise som gliser for å vise at hun mistet en tann på torsdag. ;)


Visst jeg ikke sovner på sofaen straks jentene er i seng i kveld (jeg er ikke vant til å stå opp klokka fem...), skal jeg scrappe litt. Litt trist å sitte oppe på scrapplassen min, så jeg tenker jeg tar med meg litt saker ned i stua. Har et par bilder som jeg har printet ut som jeg har litt planer for. Det ene passer perfekt til en scralift jeg har lyst til å prøve meg på!

Ingen kommentarer: